keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

OH SHIT

Onkohan tässä maailmassa ihmistä joka jaksais vaivautua ottamaan musta selvää kun ite en jaksa. Haluisin niin kovasti tietää mikä mä oon ja miks käyttäydyn aina niin tyhmästi.

Suututin tänää kaverit ihan turhalla vittuilulla, repesin sille niin että putosin aidalta jalkakäytävälle ja jäin sinne poltettujen tupakoiden päälle nauramaan. Haisen varmaan tosi pahalle sen takia mut en oo vielä jaksanu mennä suihkuun ku seki paska on tukossa. Must tulee isona homeless ja kuolen keuhkosyöpään mut sitä ennen ehin kaivaa roskiksesta mulle hyvän ehtoollisen. Naaaaah huijasin, aion käydä kouluni (en tiedä miks) ja sit meen jonnekki kauas kauas pois vaikka sademetsiin intiaanien kanssa asumaan koska ihan aikuisten oikeesti se ajatus kiehtoo mua.

Nyt meen sinne suihkuu, se on hyvä paikka itkeä. Let the rain wash away all the pain of yesterday niinku siin yhes tosi paskassa biisissä lauletaan mut en kerro sen nimee koska a) kaikki nrj:tä kuuntelevat tietää sen ja b) mä en tiedä sitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti